https://meet.google.com/ted-mapc-kve?authuser=0
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Навчальний проєкт "Екологічні засоби особистої гігієни". Презентація проєктів
Хід уроку
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Сучасні пристрої та служби для співпраці
Хід уроку
- Сьогодні ми продовжуємо подорож чудовою країною. Нині важко уявити життя без цієї країни. А назву цієї загадкової країни ви дізнаєтесь відгадавши цю загадку:
- Здогадались?
- А для того, щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними та уважними, щоб піднятися ще на одну сходинку знань.
Переходимо за посиланням:
https://learningapps.org/17026613
- Перейдіть за посиланням та уважно ознайомся із сучасними пристроями та службами для співпраці.
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Електронне спілкування
Хід уроку
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Досліджуємо надійність сайту.
Хід уроку
Логічні задачі
1. Уночі троє півнів розбудили своїм співом 5 чоловік. Скільки півнів розбудять 10 чоловік?
2. Дві автомашини проїхали 350 кілометрів. По скільки кілометрів проїхала кожна автомашина?
3. Які три числа, якщо їх додати або перемножити, дають один і той самий результат? Відповідь. 1, 2 і 3, бо 1 + 2 + 3 = 6 і 1 · 2 · 3 = 6. 39.
4. Василько мешкає вище, ніж Петрик, але нижче, ніж Сергійко, а Ромчик живе нижче, ніж Петрик. На якому поверсі чотириповерхового будинку мешкає кожен із хлопчиків? Відповідь. Ромчик мешкає на першому поверсі, Петрик — на другому, Василько — на третьому, Сергійко — на четвертому.
5. Щохвилини від колоди відпилюють частину завдовжки 1 м. За скільки хвилин розпилять на такі частини колоду, довжина якої дорівнює 6 м?
- Виконай усно завдання 1 на ст. 99 у підручнику.
- Оціни надійність сайту "Співанкограй". Зайди на сайт за QR кодом (ст. 99) або за посиланням
http://spivankogray.com/#rec232907906
- Дай усні відповіді на запитання на ст. 100.
- Переглянь відео про захист особистої інформації. Скопіюй QR код та переглянь відео.
- На ст. 101 виконай завдання 4. Або перейди за посиланням. Знайди і завантаж робочий зошит "Виконай завдання разом із Санго". Виконай завдання, які стосуються оцінювання надійності сайтів.
https://minzmin.org.ua/projects/
Зошит
2. Практична робота.
Виконай завдання на ст. 102 "Працюємо за комп'ютером".
*** *** ***
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Мережа Інтернет
Хід уроку
Розумова розминка
- Поясніть, що хочуть сказати домашні
тварини своїм господарям, коли:
- кішка муркоче … ;
- собака гарчить… ;
- кішка витягує спинку … ;
- собака крутить хвостом… ;
- Що називається комп’ютерною мережею?
Група з’єднаних між собою комп’ютерів називається комп’ютерною мережею.
Переваги комп’ютерної мережі. с. 95-96
- Переглянь відеопояснення до теми уроку.
2. Практична робота.
Виконай завдання на ст. 98 підручника.
*** *** ***
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Реалізуємо проєкт - комп'ютерну гру
Хід уроку
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Алгоритми із циклами
Хід уроку
- Повтори правила техніки безпеки в комп’ютерому класі.
Гра «Так чи ні»
-
На уроці потрібно
уважно слухати учителя і виконувати його
вказівки?
-
Чи можна доторкатися до
проводів живлення і пристроїв заземлення?
-
Чи можна включати і
відключати апаратуру без дозволу вчителя?
-
Класти диски, книги,
зошити на монітор і клавіатуру можна?
- Які
ще правила техніки безпеки ти знаєш?
Ми можемо
помітити, що деякі дії повторюються. Тому можна зробити висновок, що алгоритм,
у якому передбачено повторне виконання певних команд, називають алгоритмом із повторенням, або циклічним
алгоритмом.
Алгоритми з
повторенням зустрічаються як у житті дітей, так і у житті дорослих.
Також вони
зустрічаються у природі:
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Мережа Інтернет
Хід уроку
- Поясни, що хочуть сказати домашні
тварини своїм господарям, коли:
- кішка муркоче …;
- собака гарчить…;
- кішка витягує спинку …;
Група з’єднаних між собою комп’ютерів називається комп’ютерною мережею.
- На ст. 95-96 опрацюй текст, розглянь малюнки та схеми.
- Перейди за посиланням, переглянь відео. Запам'ятай визначення, повтори правила поведінки за комп'ютером, виконай фізкультхвилинку.
2. Практична робота.
- Виконай завдання, вказане на ст. 98 у підручнику. Знайди сайт Пустунчик. Відкрий розділ Ігри та перейди за посиланням Розмальовки. Вибери ту, що сподобалась найбільше, і розфарбуй її.
*** *** ***
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Алгоритми з розгалуженням
Хід уроку
2) Наступний день після неділі – понеділок.
3) Місяць грудень – рік починає.
4) Якщо до двох додати три, то отримаємо шість.
5) Рік має 12 місяців.
6) Сонце обертається навколо Землі.
7) Тарас Шевченко – великий український поет.
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Логічне слідування.
Хід уроку
1. Вивчення нового матеріалу.
Що таке заперечення?
Як із висловлення утворити заперечення?
- Опрацюй матеріал на ст. 67-69. Усно виконай завдання.
- Висловлювання, яке утворюється з двох висловлювань за допомогою слів якщо й то, називають логічним слідуванням.
Приклади таких висловлювань:
- Якщо з вирію прилітають птахи, то прийшла весна. Якщо ця істота — риба, то вона живе у воді.
- Якщо у прямокутника всі сторони рівні, то цей прямокутник — квадрат.
- Якщо їсти немиті фрукти, то можна захворіти. Якщо на дворі починається дощ, то потрібно брати парасольку.
- Якщо не виконати домашнє завдання, то можна отримати незадовільну оцінку.
- Уважно переглянь відеопояснення до уроку. Усно виконай подані завдання.
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Істинні та хибні висловлювання.
Хід уроку
1. Вивчення нового матеріалу.
- Що таке алгоритм? Виконавець? Команда?
- Перейди за посилання та усно виконай подані завдання у відео.
Істинними називають висловлювання, які які відповідають дійсності, а хибними - які не відповідають їй.
- Виконай усно завдання 1-2, 4 на ст. 64-65 у підручнику.
2. Практична робота.
- Продовжуємо працювати у програмі Scratch. Виконай практичне завдання на ст. 65-66 підручника.
- За поданим відеопоясненням створи проєкт "Акваріум" у програмі Scratch.
*** *** ***
Тема. Інструктаж з ТБЖ інструкції № 9.1, № 9.4. Алгоритми і виконавці
Хід уроку
1. Розминка.
- Розгадай ребуси.
2. Вивчення нового матеріалу.
Виконавець - об'єкт, який виконує команди.
Команда - наказ, вказівка виконати певні дії.
Алгоритм - послідовність команд.
Команди алгоритму записуються послідовно одна за одною.
- Уважно опрацюй текст на сторінці підручника - ст. 60. дай усні відповіді на запитання
- Ознайомся з алгоритмом обчислення виразу у вигляді блок-схеми - ст. 61.
- Дуже уважно переглянь відеопояснення до уроку.
https://www.youtube.com/watch?v=zUjEqVttz8A&t=3s&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B099
- Перейди за посиланням та виконай вказані дії.
https://sites.google.com/site/scratchdladitej/home/mova-programuvanna-dla-ditej
- Коли ти потрапиш на сайт Scratch, то спочатку зареєструйся. Потім перейди за гіперпосиланням "створити" і тут ти зможеш створювати власні алгоритми. Обов'зково збережи сайт в закладках, щоб працювати з ним на наступних уроках.
3. Практична робота.
- Створи проєкт "Акваріум" у програмі Scratch - ст. 63 завдання "Працюємо за комп'ютером"
- Чекаю фото в особисті повідомлення.
*** *** ***
Немає коментарів:
Дописати коментар