Інформатика 4 клас

https://meet.google.com/ted-mapc-kve?authuser=0

Дата. 22.05

Урок № 35

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Навчальний проєкт "Екологічні засоби особистої гігієни". Презентація проєктів

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.
Проєкт - це проблема, яку потрібно розв'язати й обов'язково представити результат.
Мета проєкту - це те, що бажаємо отримати в результаті його виконання.
Завдання проєкту - це дії, за допомогою яких буде досягнуто мету проєкту.
- На ст. 124-125 виконайте усно завдання 1.
- Перейдіть за посиланням та переглянь презентацію "Навчальний проєкт".
- Опрацюйте матеріал на ст.127
2. Практична робота.
- Відкрийте презентацію власного проєкту.
- Підготуйте презентацію для перегляду.
***   ***   ***

Дата. 24.04

Урок № 30

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Сучасні пристрої та служби для співпраці

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

- Сьогодні ми продовжуємо подорож чудовою країною. Нині важко уявити життя без цієї країни. А назву цієї загадкової країни ви дізнаєтесь відгадавши цю загадку:

Мережева павутина
Обплела весь білий світ.
Всім вона допомагає
Все що треба відшукає

- Здогадались?  

- А для того, щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними та уважними, щоб піднятися ще на одну сходинку знань.

Переходимо за посиланням:

https://learningapps.org/17026613

- Перейдіть за посиланням та уважно ознайомся із сучасними пристроями та службами для співпраці.

https://www.youtube.com/watch?v=StIl3pQ46gQ&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%A5%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0

2. Практична робота.
"Сучасні пристрої"

"Безпека в Інтернеті"

"Перший мільйон"
***   ***   ***

Дата. 03.04

Урок № 28

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Електронне спілкування

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.
- Опрацюй матеріал на ст. 103-104
- Переглянь уважно презентацію за посиланням.
2. Практична робота.
Виконай завдання "Працюємо за комп'ютером" ст. 105-106. Створи власну електронну пошту з адресою @gmail.com або @ukr.net. Надішли мені в особисті свою електронну пошту.
- В браузері Google, в рядочку пошуку, введи слова створити електронну пошту. А далі слідуй інструкціям.
***   ***   ***

Дата. 20.03

Урок № 27

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Досліджуємо надійність сайту.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.
    Логічна розминка

Логічні задачі

1. Уночі троє півнів розбудили своїм співом 5 чоловік. Скільки півнів розбудять 10 чоловік?

2. Дві автомашини проїхали 350 кілометрів. По скільки кілометрів проїхала кожна автомашина?

3. Які три числа, якщо їх додати або перемножити, дають один і той самий результат? Відповідь. 1, 2 і 3, бо 1 + 2 + 3 = 6 і 1 · 2 · 3 = 6. 39.

4. Василько мешкає вище, ніж Петрик, але нижче, ніж Сергійко, а Ромчик живе нижче, ніж Петрик. На якому поверсі чотириповерхового будинку мешкає кожен із хлопчиків? Відповідь. Ромчик мешкає на першому поверсі, Петрик — на другому, Василько — на третьому, Сергійко — на четвертому.

5. Щохвилини від колоди відпилюють частину завдовжки 1 м. За скільки хвилин розпилять на такі частини колоду, довжина якої дорівнює 6 м?


- Виконай усно завдання 1 на ст. 99 у підручнику.

- Оціни надійність сайту "Співанкограй". Зайди на сайт за QR кодом (ст. 99) або за посиланням

http://spivankogray.com/#rec232907906

- Дай усні відповіді на запитання на ст. 100.

- Переглянь відео про захист особистої інформації. Скопіюй QR код та переглянь відео.


- На ст. 101 виконай завдання 4. Або перейди за посиланням. Знайди і завантаж робочий зошит "Виконай завдання разом із Санго". Виконай завдання, які стосуються оцінювання надійності сайтів.

https://minzmin.org.ua/projects/

Зошит

https://thedigital.gov.ua/storage/uploads/files/news_post/2021/1/za-initsiativi-mintsifri-pidgotuvali-rekomendatsii-shchodo-zakhistu-ditey-u-tsifrovomu-seredovishchi/COP_Workbook%20for%20children%20aged%209-12%20yrs_UA1.pdf


2. Практична робота.

Виконай завдання на ст. 102 "Працюємо за комп'ютером".

***   ***   ***

Дата. 13.03

Урок № 26

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Мережа Інтернет

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

    Розумова розминка

- Поясніть, що хочуть сказати домашні тварини своїм господарям, коли:

- кішка муркоче … ;

- собака гарчить… ;

- кішка витягує спинку … ;

- собака крутить хвостом… ;

- Що називається комп’ютерною мережею?

Група з’єднаних між собою комп’ютерів називається комп’ютерною мережею.

Переваги комп’ютерної мережі. с. 95-96

- Переглянь відеопояснення до теми уроку.

2. Практична робота.

Виконай завдання на ст. 98 підручника.

***   ***   ***

Дата. 06.03

Урок № 25

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Реалізуємо проєкт - комп'ютерну гру

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.
— Чи любите ти гратися в ігри? В які ігри ти граєш? Усі люблять грати в комп’ютерні ігри. Але не всі вміють і можуть створювати їх.
— Які види комп’ютерних ігор ти знаєш? 
— Безперечно, всі вони різні, але в усіх комп’ютерних ігор є дещо спільне. Що? 
1 — світ гри або ігрове поле; 
2 — фігури на ігровому полі; 
3 — мета гри.
— Що потрібно для створення комп’ютерної гри?
— Сьогодні ми створимо комп’ютерну гру, в якій акула ловитиме рибку.
Як правило, в грі дії повторюються доти, доки не виконається певна умова. Заповніть порожні блоки в схемі — впишіть умову алгоритму гри «Акула і рибка».
- ознайомся з матеріалом на ст. 86-89
2. Практична робота.
- Створюємо гру.
- Перейди за посиланням та за відеоінструкцією створи гру в програмі Scratch/
- Посилання для створення проєкту.
***   ***   ***

Дата. 20.02

Урок № 23

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Алгоритми із циклами

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

- Повтори правила техніки безпеки в комп’ютерому класі.

 Гра «Так чи ні»

-         На уроці потрібно уважно  слухати учителя і виконувати його вказівки?

-         Чи можна доторкатися до проводів живлення і пристроїв заземлення?

-         Чи можна включати і відключати апаратуру без дозволу вчителя?

-         Класти диски, книги, зошити на монітор і клавіатуру можна?

- Які ще правила техніки безпеки ти знаєш?

Ми можемо помітити, що деякі дії повторюються. Тому можна зробити висновок, що алгоритм, у якому передбачено повторне виконання певних команд, називають алгоритмом із повторенням, або циклічним алгоритмом.

Алгоритми з повторенням зустрічаються як у житті дітей, так і у житті дорослих. 

Також вони зустрічаються у природі:

- Опрацюй ст. 77-79 у підручнику.
2. Практична робота.
- Виконай практично завдання на ст. 80 "Працюємо за комп'ютером"
- Переглянь відео, щоб розуміти як створювати алгоритми з циклами.

Урок № 22

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Мережа Інтернет

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

- Поясни, що хочуть сказати домашні тварини своїм господарям, коли:

- кішка муркоче …;

- собака гарчить…;

- кішка витягує спинку …;

- собака крутить хвостом…
Комп’ютери з’єднані між собою за допомогою кабелів та дротів. Таким чином можна сказати, що вони об’єднані в комп’ютерну мережу і це дає змогу користуватися даними і програмами, що зберігаються на інших комп’ютерах, швидко обмінюватися ними, спілкуватися за допомогою комп’ютерних програм, зберігати свої дані, використовуючи комп’ютерні носії інших комп’ютерів.

Група з’єднаних між собою комп’ютерів називається комп’ютерною мережею.

- На ст. 95-96 опрацюй текст, розглянь малюнки та схеми.

- Перейди за посиланням, переглянь відео. Запам'ятай визначення, повтори правила поведінки за комп'ютером, виконай фізкультхвилинку.

https://www.youtube.com/watch?v=6TLfXuXFHrk&ab_channel=%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%96%D1%83%D0%BA

2. Практична робота.

- Виконай завдання, вказане на ст. 98 у підручнику. Знайди сайт Пустунчик. Відкрий розділ Ігри та перейди за посиланням Розмальовки. Вибери ту, що сподобалась найбільше, і розфарбуй її.

***   ***   ***

Дата. 06.02

Урок № 21

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Алгоритми з розгалуженням

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.
Гра «Світлофор». 
- Визначити істинне чи хибне висловлювання Якщо висловлювання істинне - лайк, якщо хибне – дизлайк: 
1) У лісах збирають солодкі кавуни.  
2) Наступний день після неділі – понеділок. 
3) Місяць грудень – рік починає. 
4) Якщо до двох додати три, то отримаємо шість. 
5) Рік має 12 місяців. 
6) Сонце обертається навколо Землі. 
7) Тарас Шевченко – великий український поет.
     Іноді виникає ситуація, коли ми повинні визначити, чи виконується певна умова, а вже потім діяти далі. Такий варіант називається розгалуженням.
- Де ще ми зустрічаємося з розгалуженнями?
- Підійшовши до переходу, треба зупинитися і подивитися на світлофор. Якщо сигнал світлофора зелений, то можна переходити вулицю, інакше (якщо світло червоне), переходити вулицю не можна. Слід обов’язково дочекатися зеленого сигналу світлофора.
- Ситуації, коли, залежно від того, чи виконується умова, треба приймати різні рішення або виконувати різні дії, трапляються часто. Таку ситуацію в алгоритмах називають розгалуженням, а на блок-схемах команду перевірки умови записують у блоці, що має форму ромба. Умовою називають логічне висловлювання, з якого починають будувати алгоритмічну структуру розгалуження.
- Алгоритмом із розгалуженням можна вважати алгоритм здійснення дзвінка з мобільного телефону: якщо є кошти на рахунку і мережа доступна, то ти набираєш номер адресата, інакше виклик не буде здійснено.
- При побудові таких алгоритмів використовують алгоритмічну структуру розгалуження.
- У середовищі Скретч для створення алгоритмів із неповним розгалуженням існує команда Якщо, яка міститься в групі Керувати.
- Опрацюй матеріал на ст. 74-75. Усно виконай завдання 1-4.
2. Ппрактична робота.
Виконай практичне завдання "Працюємо за комп'тером" ст. 75-76. виконай завдання в програмі  Scratch. Сфотографуй проєкт та надішли мені в особисті.
***   ***   ***

Дата. 23.01

Урок № 19

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Логічне слідування.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

  • Що таке заперечення?

  • Як із висловлення утворити заперечення?


  • - Опрацюй матеріал на ст. 67-69. Усно виконай завдання.

  • - Висловлювання, яке утворюється з двох висловлювань за допомогою слів якщо й то, називають логічним слідуванням.

  • Приклади таких висловлювань:

    - Якщо з вирію прилітають птахи, то прийшла весна. Якщо ця істота — риба, то вона живе у воді.

    - Якщо у прямокутника всі сторони рівні, то цей прямокутник — квадрат.

    - Якщо їсти немиті фрукти, то можна захворіти. Якщо на дворі починається дощ, то потрібно брати парасольку.

    - Якщо не виконати домашнє завдання, то можна отримати незадовільну оцінку.


  • - Уважно переглянь відеопояснення до уроку. Усно виконай подані завдання.


  • https://www.youtube.com/watch?v=AGcNmTRNhD0&t=2s&ab_channel=%D0%A5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D1%96%D0%BA%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0


2. Практична робота.
- У програмі Scratch виконай завдання подане на ст. 70 у підручнику. Створи алгоритм для восьминіжка.
***   ***   ***

Дата. 16.01

Урок № 18

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Істинні та хибні висловлювання.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

- Що таке алгоритм? Виконавець? Команда?

- Перейди за посилання та усно виконай подані завдання у відео.

https://www.youtube.com/watch?v=k3ufyt1bkkA&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%96%D1%8F%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0

Істинними називають висловлювання, які які відповідають дійсності, а хибними - які не відповідають їй.

- Виконай усно завдання 1-2, 4 на ст. 64-65  у підручнику.

2. Практична робота.

- Продовжуємо працювати у програмі Scratch. Виконай практичне завдання на ст. 65-66 підручника.

- За поданим відеопоясненням створи проєкт "Акваріум" у програмі Scratch.

***   ***   ***

Дата. 09.01

Урок № 17

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Алгоритми і виконавці

Хід уроку

1. Розминка.

- Розгадай ребуси.

       

2. Вивчення нового матеріалу.

Виконавець - об'єкт, який виконує команди.

Команда - наказ, вказівка виконати певні дії.

Алгоритм - послідовність команд.

Команди алгоритму записуються послідовно одна за одною.

- Уважно опрацюй текст на сторінці підручника - ст. 60. дай усні відповіді на запитання

- Ознайомся з алгоритмом обчислення виразу у вигляді блок-схеми - ст. 61.

- Дуже уважно переглянь відеопояснення до уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=zUjEqVttz8A&t=3s&ab_channel=%D0%A8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B099

- Перейди за посиланням та виконай вказані дії.

https://sites.google.com/site/scratchdladitej/home/mova-programuvanna-dla-ditej

- Коли ти потрапиш на сайт Scratch, то спочатку зареєструйся. Потім перейди за гіперпосиланням  "створити" і тут ти зможеш створювати власні алгоритми. Обов'зково збережи сайт в закладках, щоб працювати з ним на наступних уроках.

3. Практична робота.

 - Створи проєкт "Акваріум" у програмі Scratch - ст. 63 завдання "Працюємо за комп'ютером"

- Чекаю фото в особисті повідомлення.

***   ***   ***


Немає коментарів:

Дописати коментар

 ПОСИЛАННЯ НА CLASSROOM - 1 клас https://classroom.google.com/u/0/c/NTQ0NTQyMDUwMzk2?hl=ru