Інформатика 3 клас

https://meet.google.com/otm-ijmy-zko?authuser=0

Дата. 25.05

Урок № 34

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Логічні висловлювання. Підсумок за рік.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

1.         Що називають графічним редактором?

2.         З яким графічним редактором ми працюємо?

3.         Як запустити на виконання програму Paint?

4.         З чого складається вікно програми Paint?

Завершіть перелік понять, назвіть їх одним словом. 

Мама, тато, донька,  … 

Хвилина, година, доба, … 

-  Коло, квадрат, трикутник …

- Перейдіть за посиланням та уважно перегляньте відеопояснення.

https://www.youtube.com/watch?v=lo9ngLvxOMU

2 . Практична робота.

- Створіть алгоритм у програмі Scratch за поданим у відео зразком.


***   ***   ***

Дата. 04.05

Урок № 32

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Запис лінійних алгоритмів.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

Гра «Так – ні».

- До комп’ютерного класу заходимо спокійно з дозволу вчителя.

- Коли зайшли до комп’ютерного класу, то швидко включаємо комп’ютер.

- Біля комп’ютера сидимо рівно.

- Відстань від очей до монітора повинна бути маленькою, щоб краще бачити і

не псувати зір.

- Під час уроку ходимо по класу, коли забажаємо.

- Під час роботи в класі їмо фрукти.

- Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером.

- Рухаючи мишкою, голосно подаємо команди.

- Рукавом сорочки протираємо монітор комп’ютера;

- При роботі з мишкою використовуємо вказівний і середній пальці.


Лінійні алгоритми – це алгоритми, в яких команди виконуються послідовно.

Правила правопису, які ми вивчаємо на уроках української мови, можна записати як алгоритми.

Подавати алгоритми можна у вигляді тексту,  послідовно записуючи команди одну за одною. А можна зобразити алгоритм у вигляді схеми, тобто подати графічно.

- Перейди за посиланням та уважно переглянь відеопояснення до уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=QxwwryzrTVU&t=2s&ab_channel=%D0%AE%D0%BB%D1%96%D1%8F%D0%92%D1%8F%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA

 2. Практична робота

- Перейди за посиланням та відкрий сторінку Scratch.

https://scratch.mit.edu/

-  Натисни "Розпочати творити". 

- На ссторінці, що відкриється створіть проєкт "Коло". За поданим зразком у відео створи лінійний алгоритм малювання кола (11.49 хв).

***   ***   ***

Дата. 27.04

Урок № 31

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Команди і виконавці, алгоритми, способи подання алгоритму

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

·        Що таке команда?

·        Речення якого типу можуть бути командами?

·        Виконавець це?

·        Що таке алгоритм?

В інформатиці інструкцію називають алгоритмом, якщо вона складається зі скінченної послідовності команд, спрямованих на отримання певного результату.
Люди часто створюють і виконують алгоритми на: роботі, вулиці, вдома.
Ти також щоденно стикаєшся з алгоритмами. Вони можуть бути подані різними способами.

·        Словесна форма подання;

·        Графічна форма подання:

ü    Малюнків;

ü    Блок-схема;

Словесне подання алгоритму — це подання, при якому команди алгоритму подаються за допомогою слів. У повсякденному житті ти зазвичай зустріча­єшся саме зі словесним поданням алгоритмів.
Для кращого сприйняття алгоритми часто подають у вигляді малюнків і схем. Це графічний спосіб подання алгоритмів.
Алгоритми також подають за допомогою спеціальних схем – блок-схем.
У блок-схемі команди розміщують в окремих блоках, а стрілками показують послідовність виконання команд.
- Перейди за посиланням та переглянь відеопояснення до уроку.

2. Практична робота

- Перейди за посиланням та виконай вправи



Дата. 20.04

Урок № 30

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Створення власних презентацій

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.
- Згадай етапи створення презентації.

- Згадай складові вікна програми Power Point.
2. Практична робота.
- Прейди за посиланням та повтори етапи створення презентацій.
- За поясненням, зразком поданим у відео створи власну презентцію на будь-яку тему.
***   ***   ***

Дата. 13.04

Урок № 28

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Форматування презентації. Режим показу презентації

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

Усно дайте відповідь:

1. Що таке комп’ютерна презентація?
2. Як називають програму для створення презентацій?
З. З чого складається презентація?
5. Що може бути розміщене на слайді?
6. Презентація це – 
7. !!!!!Слайд це – 

Показ слайдів відображує презентацію на весь екран саме так, як вона демонструватиметься аудиторії. Дозволяє переглянути малюнки, анімовані елементи й ефекти переходу, а також оцінити часові інтервали зміни слайдів та появи об'єктів на них.

- Перейди за посиланням та переглянь відеопояснення до уроку.

https://www.youtube.com/watch?v=Koacoeud_hw&ab_channel=%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

2. Практична робота.

За зразком у поданому вище відео, створи власну презентацію на тему "Весна".

***   ***   ***

Дата. 06.04

Урок № 27

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

1. Які ти знаєш графічні обєкти?

2. Для чого призначені презентації?

3. Як називають програму для створення презентацій?

4. Яким чином можна завантажити PowerPoint?

5. Назвіть режими роботи в програмі PowerPoint.

6. Як додати до слайда текст?

- Перейди за посиланням та виконай завдання.

https://learningapps.org/11356813

Ви вже знаєте, як презентацію наповнюють текстом. Але ви не можете не погодитися, що презентація з самим лише текстом мало кого зацікавить. Щоб якось пожвавити проект і зробити його більш наочним, до слайдів додають ілюстрації.

Редактор презентацій містить вбудований векторний графічний редактор, який дозволяє створювати векторні зображення. Графічні примітиви поділяються на декілька груп: лінії, прямокутники, основні фігури, фігурні стрілки, фігури для формул, блок-схема, зірки та стрічки, виноски.

https://www.youtube.com/watch?v=bFUH3d6cP-c&t=2s&ab_channel=%D0%98%D0%BD%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B0%D0%A1%D0%B5%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

- Переглянь уважно відеопояснення до теми уроку.

2. Практична робота.

- Повтори правила безпечної поведінки за комп'ютером.

https://www.youtube.com/watch?v=0iwhXD5WIKU&ab_channel=OlenaKichata

- За покроковим відеопоясненням створи власну презентацію.

https://www.youtube.com/watch?v=bFUH3d6cP-c&t=2s&ab_channel=%D0%98%D0%BD%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B0%D0%A1%D0%B5%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

***   ***   ***

Дата. 23.03

Урок № 27

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.
Повторення правил з БЖД

Розминка
  • Загадки-жарти
  •   Яку країну можна носити на голові? (Панаму)
  •   Яке місто літає? (Орел)
  •   Яка земля ніколи не старіє? (Нова Земля)
  •   Яке крило ніколи не літає? (крило велосипеда, автомобіля, мотоцикла)
  •   Чим закінчується літо і починається осінь? (буквою О)
  •   Яка річка знаходиться в роті? (Десна)
  •   Що стоїть посередині землі? (буква М)
  • ROOSTER  В якому слові 40 голосних звуків? (сорокА)
  
- Перейди за посиланням та уважно переглянь презентацію. Розберись, як потрібно створювати новий слайд, текстове вікно.
2. Практична робота.
- За поданим зразком у презентації, покроковим поясненням у відео,  створи презентацію "Світлофор".

Урок № 26  

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Комп'ютерні презентації, редагування презентацій

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

Повторення правил з БЖД

- Пограй в гру: якщо правило правильне – ви плескаєте в долоні, інакше – ні.

  • Заходити до кабінету інформатики можна тільки з дозволу вчителя; 
  • Розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу вчителя; 
  • Сиди правильно: спина рівна, лікті - на столі, ноги на підлозі; 
  • Під час роботи за комп’ютером руки мають бути вологими і брудними; 
  • Можна торкатися екрана монітора; 
  • Слідкуй, щоб відстань від очей до екрана монітора була не меншою від 50 см

  • Не торкайся задньої панелі монітора та системного блоку, не чіпай з’єднувальних дротів.

-  От якби і мені навчитися створювати презентації, - сказав Нулик

- Я тоді зміг би підготувати цікаву розповідь про свої захоплення і доповнити її показом ілюстрацій та цікавих фактів.

- А з чим у вас асоціюється слово презентація?

- Я тобі в цьому допоможу, - сказала Сімка.

- Де застосовуються презентації? 

- Які пристрої ми використовуємо для демонстрації презентації?

- Для роботи з презентаціями теж існують спеціальні програми. 

- Для того щоб завантажити цю програму, потрібно пройти такий шлях:


Пуск – Усі програми – Microsoft Office -- Microsoft Office PowerPoint.

- Спробуй відкрити цю програму!

- Є іще один спосіб створення презентації:


— викликати контекстне меню будь-якої папки → Створити → Презентація Mіcrosoft PowerPoіnt;


- Перейди за посиланням та ознайомся із процесом створення презентації.

https://www.youtube.com/watch?v=yJCK847TRpQ&t=8s&ab_channel=%D0%AF%D0%BD%D0%B0%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BD


2. Практична робота.

- Створи презентацію "Світлофор" за алгоритмом 

Пуск – Усі програми – Microsoft Office -- Microsoft Office PowerPoint.

***   ***   ***

Дата. 09.03

Урок № 25

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличній формі.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

Повторення правил з БЖД

- Пограй в гру: якщо правило правильне – ви плескаєте в долоні, інакше – ні.

  • Заходити до кабінету інформатики можна тільки з дозволу вчителя; 
  • Розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу вчителя; 
  • Сиди правильно: спина рівна, лікті - на столі, ноги на підлозі; 
  • Під час роботи за комп’ютером руки мають бути вологими і брудними; 
  • Можна торкатися екрана монітора; 
  • Слідкуй, щоб відстань від очей до екрана монітора була не меншою від 50 см
  • Не торкайся задньої панелі монітора та системного блоку, не чіпай з’єднувальних дротів.
- Перейди за посиланням та переглянь презентацію.
- Виконай усно завдання подані у відеопояснені.

2. Пракична робота.
- За зразком поданим у відео, створи таблицю  "Розклад"
***   ***   ***

Дата. 02.03

Урок № 24

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.
- Розгадай ребус

-   Сьогодні ми дізнаємося, що таке модель, предметна галузь, інформаційна модель.     

Людина завжди намагалася пізнати світ навколо себе та дослідити об’єкти, які її оточують. Але не завжди це дослідження є можливим. Так, наприклад, неможливим є дослідження космічних об’єктів, які знаходяться на великій відстані, оскільки людство, ще не має таких космічних апаратів дістатися їх; існують дослідження, що дуже дорого коштують. В таких випадках доцільним є використання моделей об’єктів.

         Нас оточує безліч об’єктів.

         Істоту, явище або предмет, на який звернули увагу або з яким виконують дії, називають об’єктом.

Модель об’єкта -  це спрощений аналог певного реального об’єкта. Модель враховує лише суттєві властивості об’єкта, необхідні для розв’язання конкретного завдання.

Моделями  об’єктів  є  знайомі  вам  карта  України  і  глобус, моделі органів людини, план спортивного майданчика школи.  Моделями явищ є малюнок веселки, звукозапис співу птахів, відеозапис північного сяйва.

Процес створення моделі називається моделюванням.

Моделі можуть бути  матеріальні та інформаційні.

Матеріальна модель -  це модель об’єкта,  подана у вигляді його предметної копії, її ще називають макетом.  Іграшки,  опудала тварин,  муляжі,  глобус  -  усе це приклади матеріальних моделей.

Інформаційна модель -  це модель об’єкта,  подана у вигляді його опису. Наприклад, карта земної кулі, портрет письменника, твір  з  описом  дощу,  фотографія  блискавки  -   це  приклади  інформаційних моделей.

Інформаційні моделі подаються у вигляді:

- схем;

- таблиць;

- креслень тощо.

 Текстових                          Графічних                            Редакторів

редакторів                         редакторів                            презентацій тощо

         Добір програм для створення інформаційної моделі залежить від того, яка мета створення моделі.

2. Практична робота.

- Переглянь відеопояснення та створи інформаційну модель за покроковою інструкцією.

https://www.youtube.com/watch?v=Rtn7vIz3ZVA&ab_channel=%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%81%D0%B8%D1%8F%D0%A4%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

***   ***   ***

Дата. 23.02

Урок № 23

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Доповнення текстів зображеннями

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.
Логічна розминка
- Це нежива істота, але в неї є 5 пальців.
- Якою рукою краще розмішувати чай?
- Сашко прямує до лісового озера. Йому назустріч іде вчителька, а за нею — 25 першокласників. Вчителька взяла на допомогу практикантку, а та — свого песика. У прогулянці беруть участь ще й батьки деяких дітей: один татко і п'ять мам. Скільки ж ніг іде по дорозі до лісового озера?

- Дай усні відповіді на запитання.
  1. - Що таке буфер обміну та яке його призначення?

  2. - Опишіть процес копіювання? Що стається з тим текстом який копіюємо?

  3. - Опишіть процес вирізання? Що стається з тим текстом який вирізаємо?


- Перейди за посиланням та переглянь відеопояснення до уроку.

2. Практична робота.
- Перейди за посиланням на клавіатурний тренажер. натисни кнопку Почати друк у жовтому прямокутничку. Та повчись друкувати текст.
***   ***   ***

Дата. 16.02

Урок № 22

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Уведення символів за допомогою клавіатури.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.
- Виконай вправу. Віднови свої знання.
- Перейди за посиланням та уважно переглянь відеопояснення до уроку.

- Розглянь спецклавіші на клавіатурі.

2. Практична робота.
- Перейди за посиланням на клавіатурний тренажер. натисни кнопку Почати друк у жовтому прямокутничку. Та повчись друкувати текст.
***   ***   ***

Дата. 09.02

Урок № 21

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.
- Перейди за посиланням та виконай вправу.

- Переглянь відео, яке допоможе тобі працювати у текстовому редакторі та редагувати тексти.

2. Практична робота.

- Уважно переглянь пояснення щодо виконання практичної роботи. Та виконай завдання за поданим зразком. Текст можна вводити будь-який. Введений текст відредагуй.

https://www.youtube.com/watch?v=gLVhEiqpHu4&ab_channel=%D0%A5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D1%96%D0%BA%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0

***   ***   ***

Дата. 02.02

Урок № 20

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

- Визнач переваги і недоліки електронних книг.

http://learningapps.org/watch?v=pu47mpgok16

- Переглянь уважно відеопояснення до уроку. Усно виконай завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=yAcP-yz6AI4&ab_channel=%D0%9D%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%93%D0%B0%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%B9

2. Практична робота.

- Перейди за посилянням. Ти потрапиш до програми РilasВloques. Склади алгоритм, за яким лисичка Тото має прочитати слово LLAMA.

https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/desafio/226

*** *** ***

Дата. 26.01

Урок № 19

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Закладки в тексті, цитати тощо

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

- Перейди за посиланням та виконай завдання.

https://learningapps.org/28476231

- Переглянувши уважно презентацію ти дізнаєшся про середовище читання та створення текстів, про електронні документи. Віртуально зможеш побувати в електронній бібліотеці та на сайті електронної енциклопедії. Де можна дізнатися багато цікавого. 

https://docs.google.com/presentation/d/1kBRs30wUwRk4YEENU5CWHDsw30qdKvl1/edit#slide=id.p1

2. Практична робота.

- Для засвоєння отриманих знань, виконай практичні завдання.

- Перейди за посиланням. Прокрути сторінку вниз до заголовка "Інтерактивні вправи". Виконай першу і другу вправи.

https://sites.google.com/view/innatrichukmyinformatic/3-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8/23-%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA?pli=1#h.p_kNpUKWI9IyE5

***   ***   ***


Дата. 19.01

Урок № 18

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Середовища для читання текстів.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

- Розгадай ребуси. Прокачай свій мозок.

               

 - Перейди за посиланням. Уважно переглянь відеоурок. Слухай пояснення вчителя та виконуй завдання.


https://www.youtube.com/watch?v=3vdaGE1HBt8&ab_channel=%D0%A5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D1%96%D0%BA%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0


2. Практична робота.


- Уважно переглянь пояснення щодо виконання практичної роботи. Та виконай завдання за поданим зразком. Текст можна вводити будь-який.

https://www.youtube.com/watch?v=gLVhEiqpHu4&ab_channel=%D0%A5%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%96%D1%97%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D0%A1%D1%96%D0%BA%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0

***   ***   ***


Дата. 12.01

Урок № 17

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Текстові редактори

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

    Повторення правил техніки безпеки в комп’ютерному класі.


    Обговорення ситуацій

- Скажіть, чи правильно поводилися учні, прийшовши на урок інформатики до комп'ютерного класу?

  1.      Двом хлопчикам захотілося дізнатися, як працює системний блок. Вони почали його торкати руками з усіх боків. Яке правило техніки безпеки вони порушили?


  2.    Маринка не встигла на перерві з'їсти всю булочку і прийшла з нею на урок. Яке правило техніки безпеки вона порушила?


  3.     Дуже старанна учениця, виконуючи завдання на комп'ютері, присунулася надто близько до екрана монітора і стала водити пальчиком по тексту на екрані монітора. Чи порушила вона правила техніки безпеки?


  4.     Едік витирав дошку мокрою ганчіркою і одразу сів працювати за комп’ютер. Яке правило техніки безпеки порушив Едік?


  5. Текст – це речення, пов’язані між собою за змістом. Те, про що розповідається в тексті називають темою.


Редактор – це людина, яка редагує тексти. 

Редагувати означає виправляти, доповнювати, змінювати що небудь (текст).

Отже, текстові редактори – це такі програми, які дозволяють людині вводити, редагувати та зберігати текст.

- Переглянь відео за посиланням. Ознайомся з новим матеріалом.


  1. 2. Практична робота.

  2. - Виконай завдання за відеоінструкцією. Попрацюй у текстовому редакторі Word.

***   ***   ***

Дата. 22.12

Урок № 16

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Створення моделі об'єкта за заданими властивостями.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

- Розгадай ребуси

              


- Переглянь уважно відеопояснення за посиланням. Усно виконай завдання подані у відео.

2. Практична робота.

- Створи малюнок човника у програмі Paint. Постав відео на паузу, де на кадрі зображений човен, а потім його створи у програмі.

- Якщо ти не маєш можливості створити малюнок на комп'ютері, то створи його на альбомному аркуші. 

***   ***   ***

Дата. 15.12

Урок № 15

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Інформаційний об'єкт. Властивості об'єкта.

Хід уроку

1. Вивчення нового матеріалу.

- Розгадай ребуси.

              
- Уважно ознайомся з відеоуроком. Якщо потрібно, то переглянь декілька разів. Ознайомся із поняттями "явище", "об'єкт" та властивості об'єкта.

https://www.youtube.com/watch?v=_N7r_qZCgbw&t=3s&ab_channel=%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%D0%9A%D1%83%D0%B4%D1%80%D1%8F

2. Практична робота.

- Закріпи свої знання виконавши подану вправу.

https://learningapps.org/1762459

***   ***   ***

Дата. 08.12

Урок № 14

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Види об'єктів: текстові, графічні

Хід уроку

1. Повторення вивченого матеріалу.

- Уважно ознайомся з відеоуроком. Якщо потрібно, то переглянь декілька разів. Запам'ятай алгоритм введення текстів.

https://www.youtube.com/watch?v=4669cc2gkps&ab_channel=%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%A3%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B8%D0%BD%D0%B0

2. Практична робота.

- Виконай завдання 1. Фото чи скрін чекаю в особисті.

https://learningapps.org/watch?v=pebfpmvsn20

- Виконай завдання 2. Пояснення до цього завдання знайдеш у відеоуроці. 

https://forms.gle/eFgXUdmjfsPoAaFb6

***   ***   ***

Дата. 01.12

Урок № 13

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Правила введення та редагування текстових даних

Хід уроку

1. Повторення вивченого матеріалу.

- Розгадай ребус.

https://www.youtube.com/watch?v=KEvo1dPGpj4&t=3s&ab_channel=%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B8%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%96%D0%B2%D0%B7%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8

- Виконай вправу для мозку.

https://www.youtube.com/watch?v=0ug_JfVYNg8&ab_channel=BioSTREAM

2. Вивчення нового матеріалу.

- Дуже-дуже уважно переглянь відео-пояснення до уроку. Ознайомся з правилами введення та редагування текстів.

https://www.youtube.com/watch?v=3cx6gzz2BYs&t=3s&ab_channel=IlyaDOT

3. Практична робота.

- Повтори правила роботи за комп'ютером

- За алгоритмом поданим у відео створи документ у Microsoft Word.

- Відкрий його та уважно розглянь вікно цього текстового редактора.


- Виконай практичне завдання вказане у відео.

- Скрін чи фото виконаної роботи, надсилай мені в особисті повідомлення.

***   ***    ***

Дата. 17.11

Урок № 11

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Пристрої виведення інформації

Хід уроку

1. Повторення вивченого матеріалу.

https://learningapps.org/5608580

2. Вивчення нового матеріалу.

- Уважно переглянь відеоурок. Зпам'ятай пристрої введення інформації. Виконай усно запропоновані завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=AbHMq36o4bU&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

3. Практична робота.

https://learningapps.org/view2434822

***   ***   ***

Дата. 10.11

Урок № 10

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Пристрої введення інформації

Хід уроку

1. Повторення вивченого матеріалу.

https://learningapps.org/5608580

2. Вивчення нового матеріалу.

- Уважно переглянь відеоурок. Зпам'ятай пристрої введення інформації. Виконай усно запропоновані завдання.

https://www.youtube.com/watch?v=AbHMq36o4bU&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

3. Практична робота.

https://learningapps.org/view2434822

***   ***   ***

Дата. 03.11

Урок № 9

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Джерело інформаціїї. Носії інформації

Хід уроку

1. Повторення вивченого матеріалу.

- Перевір свої знання. Повтори способи передавання інформації за посиланням.

https://learningapps.org/10588029

2. Вивчення нового матеріалу.

   1984 року 12 липня трапилося одне цікаве явище. У німецькому місті Мюнхені випав град, який тривав лише 15 хвилин. Але шкода від нього була оцінена в півтора мільярди марок. Градини, що досягали курячого яйця завбільшки, пошкодили вікна, дахи, залишали вм’ятини на автомобілях завдали шкоди полям та садам.
- Як ви вважаєте, звідки ми знаємо про це, адже минуло вже багато років?

- Переглянь відеоурок та дізнайся про джерела та носії інформації.

3. Практична робота.

- Для закріплення вивченого матеріалу, виконай цікаву вправу



- Скрін чи фото виконаної вправи надсилайте у Viber за номером телефону 096-863-03-81.
***   ***   ***

Дата. 20.10

Урок № 8

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією

Хід уроку

1. Повторення правил безпечної поведінки в Інтернеті.

- Перейди за посиланням та перевір свої знання виконавши вправу.

https://learningapps.org/4553441

2. Вивчення нового матеріалу.

- Переглянь відео. Прослідкуй історію виникнення комп'ютера.

https://www.youtube.com/watch?v=bkxVaaktWJw&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

3. Практична робота.

- Перейди за посиланням та виконай завдання.

https://learningapps.org/1171833

***   ***   ***

Дата. 13.10

Урок № 7

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Безпечна робота в інтернеті

Хід уроку

1. Повторення правил роботи за комп'ютером.

https://learningapps.org/22564615

2. Вивчення нового матеріалу.

- Уважно переглянь відео.  Запам'ятай правила безпечного поводження в інтернеті.

https://www.youtube.com/watch?v=LVo3LG-I9Ng&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

3. Практична робота.

- Перейди за посиланням.

https://disted.edu.vn.ua/media/bp/html/etusivu.htm

- Знайди на сайті посилання "Для учнів". Натисни.

- Завантаж історію "Безмежний ліс". Прочитай її.

***   ***   ***

Дата. 06.10

Урок № 6

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Авторське право

Хід уроку

1. Повторення правил роботи за комп'ютером.

https://learningapps.org/5525205

2. Уважно переглянь відео-пояснення. 

    - Визнач, що таке авторське право? Плагіат?

https://www.youtube.com/watch?v=MCJzYHKM5JY&ab_channel=%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%9E%D0%BB%D1%8C%D1%88%D0%B5%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9

3. Практична робота.

    - Перейди за посиланням та закріпи свої знання з теми. Знайди пару.

https://learningapps.org/2736269

***   ***   ***

Дата. 29.09

Урок № 5

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання.

Хід уроку

1. Повторення правил роботи за комп'ютером.

https://learningapps.org/3096192

2. Уважно переглянь відео-пояснення. 

 https://www.youtube.com/watch?v=Tt7yreABvwE&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

3. Практична робота.

    - Перейди за посиланням. Розгадай кросворд.

https://learningapps.org/watch?v=p7rb3k43a19

***   ***   ***

Дата. 22.09

Урок № 3

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування.

Хід уроку

1. Повторення правил роботи за комп'ютером.

https://learningapps.org/3096192

2. Вивчення нового матеріалу.

    - Перейдіть за посиланням та уважно перегляньте відео-урок.

 https://www.youtube.com/watch?v=2dpRaPAVMy0&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

    - Що називають інформацією?

    - Які бувають повідомлення за способом подання?

    - Які існують способи сприйняття інформації?

    - Назви сучасні носіїї інформації.

3. Практична робота.

    - Розсортуйте повідомлення за способом подання.

https://learningapps.org/4554071

    - Перегляньте мультфільм ""Конвенція ООН про права дитини"


***   ***   ***

Дата. 15.09

Урок № 2

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Перетворення інформації з одного виду в інший.

Хід уроку

1. Дуже уважно перегляньте презентацію за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=b2RWsAY4neE&ab_channel=%D0%9E%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B2

    - Встановіть на гаджет програму "Сходинки до інформатики". Відкрийте розділ 3-4 клас. Виконайте завдання вправи "Розкидайка".

2. Пракична робота.

    - Перейдіть за посиланням та виконайте завдання вправи.

https://learningapps.org/10514324

***   ***   ***

Дата. 08.09

Урок № 1

Тема. Інструктаж з ТБЖ  інструкції № 9.1, № 9.4. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Роль інформації в житті людини.

Хід уроку

1. Дуже уважно перегляньте презентацію за посиланням. Ознайомтесь з правилами безпеки в кабінеті інформатики.

https://docs.google.com/presentation/d/1CKkv4NIDSgHOBSlq-Cf4hE7mv8dY_PUX/edit#slide=id.p2

2. Роль інформації в житті людини. Перегляньте відео-пояснення до уроку. Виконайте необхідні завдання

https://www.youtube.com/watch?v=2mmMNLPTeic&ab_channel=%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE%D0%97%D1%96%D0%BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE

3. Повторення матеріалу. Перейдіть за посиланням та пограйте в гру

https://learningapps.org/14415503

***     ***     ***

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

 ПОСИЛАННЯ НА CLASSROOM - 1 клас https://classroom.google.com/u/0/c/NTQ0NTQyMDUwMzk2?hl=ru